niedziela, 21 czerwca 2015

10 ZŁ ZA KAŻDĄ RZECZ !

Cześć! Mam do sprzedania parę rzeczy widocznych na zdjęciach. WSZYSTKIE RZECZY TUTAJ KOSZTUJĄ 10 ZŁ. Przeważnie miałam je na sobie raz/dwa lub wcale. Rzeczy które sprzedaje nie są brudne, poprute, wyblakłe czy dziurawe. Noszą one minimalne ślady użytkowania albo nie mają ich wcale. Jeśli macie dodatkowe pytania dotyczące którejś z rzeczy piszcie- wyśle więcej zdjęć lub wymiary (nie robię tego od razu, ponieważ zajmuje to bardzo dużo czasu). Sama noszę rozmiar XS/S, więc wszystkie rzeczy są mniej więcej w takich wymiarach (wiadomo, rzeczy luźne, oversize są większe). 

KONTAKTUJCIE SIĘ ZE MNĄ NA FB (Dominika Kobiałka) lub przez e-mail: cornanika@o2.pl
Polecam, bo naprawdę warto! Zawsze oddawałam rzeczy, ale pomyślałam sobie, że mogą komuś jeszcze długo służyć skoro są naprawdę prawie nowe. 

NIEDŁUGO NOWE RZECZY!



ABY POWIĘKSZYĆ ZDJĘCIE WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA FOTOGRAFIĘ





BAWEŁNIANA SUKIENKA BERSHKA S (UŻYŁAM RAZ NA TRENINGU TAŃCA, SUPER SIĘ SPRAWDZIŁA)






BAWEŁNIANA SUKIENKA H&M 34 (NIENOSZONA) SPRZEDANE







SATYNOWA SUKIENKA H&M CONSCIOUS 36 (MALINOWY KOLOR, UBRANA RAZ) SPRZEDANE





OVERSIZE T-SHIRT PULL&BEAR S SPRZEDANE





BAWEŁNIANA SUKIENKA F&F S






SUKIENKA TUBA KAPPAHL XS SPRZEDANE








SWETER TALLY WEIJL S (DŁUŻSZY I BAAARDZO CIEPŁY)








SWETER TALLY WEIJL S SPRZEDANE








BLUZA RESERVED S (NIENOSZONA) SPRZEDANE








BLUZA RESERVED S SPRZEDANE







GOLF ZARA S (MIAŁAM RAZ NA SOBIE)





SWETEREK TOP SECRET S









BLUZKA H&M YOUNG (ODPOWIADA ROZMIAROWI XS) 








BLUZA BERSKA M (38) 








SUKIENKA KAPPAHL XS SPRZEDANE








SWETEREK CUBUS S 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz